Levering

Er varene du har bestilt på lager, vil ordren din pakkes og sendes i løpet av 1-3 virkedager.  Dersom vi ikke klarer dette, vil vi ta kontakt med deg.

På hvert produkt vil du kunne se på lagerstatus om varen er på lager. Dersom varen ikke er lagerført vil det være oppgitt estimert leveringstid.

Om du bestiller flere varer som er ventet inn frem i tid, så sendes alle varer samlet, om ikke annet er avtalt.

Forsendelse

Vi sender våre varer med Posten/Bring/Annet transportbyrå.

*Fast frakt 99 kr gjelder kun for sendinger i Norge. Pakken leveres på ditt postkontor.

*Gratis frakt på kjøp over kr 1000,- gjelder ikke forsendelser over 10 kg, eller større møbler og interiørartikler. 

*Når det gjelder levering av større møbler som sofaer, spisebord etc så bruker vi et transportbyrå. Ved bestilling av møbler vil vi alltid ringe deg slik at du kan bekrefte fraktprisen før vi sender - eller effektuerer din bestilling. Som et utgangspunkt leveres varen mellom 09.00-16.00, og du vil bli ringt i forkant. Ønsker du en kveldslevering så kontakt MANI Studio. 

Det er kjøpers ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss. Skal vi sende pakken på nytt blir kunden belastet for frakten. Alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, sendes som Norgespakke med sporing og kan hentes på Postens lokale utleveringssted.

Leveringsvilkår 

Det er ditt lokale postkontor som er ansvarlig for å sende ut hentemelding. Posten sender ut en påminnelse dersom du glemmer å hente en bestilt pakke. Dersom du fortsatt ikke henter ut pakken innen oppgitt dato, vil den bli sendt tilbake til oss. For uavhentede og ikke-betalte pakker vil du bli belastet med et gebyr på kr 299,- for å dekke kostnadene vi har hatt i forbindelse med den uavhentede pakken. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten.

Reklamasjon

Dersom varen er skadet ved levering skal dette snarest meldes til oss asap og helst på ankomstdagen, via vårt returskjema som du finner her. Det er viktig at du gir en fullstendig melding til oss på eventuelle skader som er oppstått,slik at vi kan løse problemmet så fort som mulig. Send oss bilder både av varen og av emballasjen sammen med ditt ordrenummer og ditt fulle navn. Ta vare på både varen og emballasjen til du hører fra oss igjen, dersom våre leverandører ønsker varen i retur.